До відносно недавнього часу реєстрація технічних умов була неодмінним ланкою в ланцюжку виробництва. Починаючи з 2015 р все змінилося – бізнесменів звільнили від необхідності реєструвати ТУ. Як відреагували підприємці на цю новину, і що вони думають про обов’язкову реєстрацію технічних умов – в нашій статті.
Реєстрація ТУ в Україні - трата часу або комерційна вигода?
Думки наших співвітчизників з приводу доцільності процедури відрізняються.
Одні бізнесмени не бачать сенсу в складанні внутрішнього документа при виробництві продукції, на яку немає встановленого державою стандарту. Вони пояснюють це марною тратою часу і грошей, яка не приносить негайної фінансової вигоди. Справедливості заради варто сказати, що полегшення від скасування реєстрації триватиме недовго. Як тільки вони спробують вивести бізнес на нові висоти, їм доведеться розробити і зареєструвати техумови.
Більш далекоглядні підприємці не забувають про переваги реєстрації технічних умов на продукцію.
Серед основних «плюсів» процедури вони виділяють такі пункти:
- Збільшення обсягів продажів. Якщо кінцевому споживачеві не завжди цікаво, наскільки вироблений товар відповідає прописаним техусловиям, то цей нюанс не уникне уваги оптових покупців і торговельних точок. Щоб отримати конкурентну перевагу і виграти тендер на співпрацю з ними, виробникові не залишається нічого іншого, окрім як добровільно пройти державну реєстрацію технічних умов.
 - Ваші права захищені! Йдеться про злободенне питанні захисту інтелектуальної власності. З огляду на, що процес розробки вимагає фінансових, трудових, інтелектуальних затрат (напрацювання, унікальні технології, креслення), діяльність особливо гостро потребує захищеності від плагіату. Її легко домогтися реєстрацією ТУ – після процедури технологію виробництва офіційно визнають вашою власністю, яку в будь-який час можна відстоювати в суді.
 - Безпосередня економічна вигода. ТУ, як і будь-яку офіційно закріплену власність, можна продати. Бізнесмен може робити з технічними умовами все, що вважатиме доречним: продати, передати, використовувати як «бонус».
 
З огляду на вищезгадані нюанси, вигода від розробки ТУ очевидна – ціна процедури може окупитися, причому багаторазово.
З чого почати реєстрацію технічних умов
Порядок процедури, так само як і перелік необхідних документів, давно визначено. Ось він:
- Розробка проекту. Документ може скласти фахівець компанії-виробника, хто розуміється на нормативно-правовій базі, державний орган або комерційна організація;
 - Вичитування розробленого ТУ замовником;
 - Внесення коригувань;
 - Перевірка коригувань розробником, узгодження коригувань до чинної нормативно-правовою базою;
 - Реєстрація технічних умов з занесенням до Державного фонду.
 
Термін процедури залежить від компетентності виконавця. Якщо реєстрацією буде займатися компетентна особа або компанія з хорошою репутацією, завдання буде вирішена за 7 днів. Якщо виробник захоче самостійно вирішити питання, на реєстрацію може піти до 30 календарних днів.
Термін дії ТУ, в залежності від виду продукції – від 5 років (харчові товари) і до безкінечності (деякі позиції промислової групи). Цікаво, що по закінченню терміну дії технічних умов і при відсутності їх продовження, виробникові не залишиться нічого, крім як анулювати реєстрацію.
Замовляйте послуги у професіоналів!
Агентство "Direktiva Group" - гарантія якості!
				Фахівці агентства по сертифікації і ЗЕД консалтингу «Директива GROUP» візьмуть на себе всі процеси щодо вирішення цієї важливої задачі для Вашої організації.
Співпраця з нашою компанією гарантує Вам:
- оптимальні терміни;
 - самі розумні ціни;
 - компетентні консультації по сертифікації в ЄС;
 - оперативне діловодство ЗЕД;
 - конфіденційність;
 - і подальшу технічну підтримку документації Вашої організації.
 
Директива GROUP - Довіряйте професіоналам!
															Увага! Акція! Перша консультація – Безкоштовно!
Телефонуйте ↴

